Cesur Türk

3 Temmuz 2007 Salı

Zoraki Koca Dizisi (Burak Özçivit-Ömer)

Zoraki Koca Dizisi (Burak Özçivit-Ömer)






Zoraki Koca dizisinin televizyonda tanıtımını izlediğimde keşfettim Burak Özçivit’i (dizideki adı ömer) Akıllara zarar verecek derecede yakışıklı bir çocuk. Bir çok manken güzellik yarışmasında derecesi var zaten. Uğurkan Erez ile çalışıyorlar.

Dizi konusu ise biraz klasik geldi bana. Zengin çocuk ile dişli kız. Aşk oyunu dizisine benziyor senaryo biraz. Ama bu çocuğun hatırına binlerce kızın ekran başından ayrılmayacağına eminim.

Dizi oyuncu kadrosu ile de dikkat çekiyor. Bir çok tecrübeli usta oyuncuyu kadroya dahil etmişler.

İşte diziyle ilgili birkaç detay:

Yönetmen: Kartal TİBET
Senaryo: Gül Abus SEMERCİ
Proje Koordinatörü: Ayda Özlü ÇEVİK

Oyuncular:
Ömer-Gerçek Adı:BURAK ÖZÇİVİT (Eksi 18)
Ayşe-Gerçek adı:ÖZLEM YILMAZ (dicle, karagümrük yanıyor dizileri)
Haşmet-Gerçek adı:SÜMER TİLMAÇ (Süper Baba dizisinden)
Saadet-Gerçek adı:IŞIL YÜCESOY (Rüya Gibi,Güz Yangını,Korkuyorum Anne, Çemberimde Gül Oya, Üvey Baba, Geçim Otobüsü, Milcan)
Recep-Gerçek adı:CİHAT TAMER (bizimkiler)
Sevim-Gerçek adı:SERAY GÖZLER (süper baba)
Nefise-Gerçek adı:ZERRİN SÜMER (Kadın İsterse dizisinden)
Şükran-Gerçek adı:GAMZE DEMİRBİLEK (Hokkabaz filmi)
Özlem-Gerçek adı:YEŞİM DALGIÇER (Böylemi olacaktı, Acı hayat, Aşkımızda ölüm var dizileri)
Tarık-Gerçek adı:ALİCAN YÜCESOY (Gurbet Yolcuları, 2 Eylül, Akümülatörlü Radyo, Umut Adası, Son Osmanlı Yandım Ali, Sessiz Gece Işık, Pilli Bebek)
Yaşar-Gerçek adı:İBRAHİM SELİM (Ters Yüz, Zoraki Koca, Sis ve Gece, Sınav, Ne Seninle Ne Sensiz)

noktam.net den ALINTIDIR

24 yorum:

nehir dedi ki...

gerçekten çok yakışıklısın sana hayat boyu başarı diliyorum tabi sağlıkta keşke sen benle evlensen.......

törkın dedi ki...

gerçekten olağanüstü bir yakısıklılığın war we gülüsün çok tatlı insallah basarıların ömür boyu sürer...s.s

_PINAR_ dedi ki...

ZORAKİ KOCAMM OLL!!!! :)) çok tatlısın burak!!! umarım tatlı oldgn kadar da iisindir.o mükemmel gülüşün hiç sönmesin.seni çok sewdik :] kib

pınar__ dedi ki...

ya gercekten çok yakışıklı ama inşallah nazarımız deymez aynısı BARIŞ AKARSUYA ODA ÇOK YAKIŞIKLIYDI

burak hastası=))) dedi ki...

burakcım coOooOK yakısıklısın anlatılamaz bı cok mukkemmel ozellıgın war sana asık oldum cok guzel guluyosun bıtıyorum yaa umarım hep gulersın dızın superrr ozlemlede cok yakısıyosunuz hayalımdekı tek kısısın keske senle evlenebılsekk=))))seni cok seviyorum umarım hayyatta dıledıgın tum guzellıkler senın olur....

dağlar kızı dedi ki...

burak aslında başında bana hiçde okadar yakışıklı gelmemiştin doğruyu söylemek gerekirse çok havaı biri gibi görünüyodun ama nebilim sonra diziyi seyretmeye beşlayınca kendimi bi garip hissettim o an özlemin yerinde olmayı okadar çok istedim ki ve şuan nedense alt üst oldumm ama budurum hiç hoşuma gitmiyooo :(:(

dağlar kızı dedi ki...

heeee bidee evettt benim zoraki kocam olabilirsin :D:D:D çok tatlıymıssın ciddenn :(

khipu dedi ki...

hani yakışıklı kelimesinin tam karşılığı nedir deseler alın işte burak derim! gerçekten yüz ve fizik olarak kusursuz...
bu yorum ona asılmak anlamında olmayan burak'ın hakkını vermek adına masum bi yorumdur...

khipu dedi ki...

hani yakışıklı kelimesinin tam karşılığı nedir deseler alın işte burak derim! gerçekten yüz olrak fizik olarak kusursuz...
bu ona asılmak anlamında değil. burak'ın hakkını vermek adına masum bi yorumdur...

GÖKÇE dedi ki...

BURAK sen nasıl birşeysin ya tutkunun oldum bu acayip birşey çok hşuma gidiyorsun ne olucak böyle.Her gece rüyamda görüyorum seni YOKSA AŞIK MI ODUM SANA. Seninle tanışmayı konuşmayı çok isterdim ama sana uluşmam çok zor demi ama hep oun hayalini kurucam inşalllllllllllllllllah hayallerim gerçek olur

bengisu dedi ki...

oyunculuğun çok iyi herkesin dediği gibi çokda yakışıklısın bence başka dizi tekliflerini geri çevirme seni ekranda görmek çok isteriz.

alem kralı dedi ki...

BURAĞIN KIMSE ZORAKI KOCASI OLAMAZ ONA BURAK DEMEKTEN VAZGECIN

alem kralı dedi ki...

BURAKCIM MUMKUNSE BI DAHA GULME BURDA ICIM PARCALANIYO SENI COK SEVIYORUM BURAK BENIMDIR KIMSE HEVESLENMESIN

ayşe dedi ki...

çok yakışıklısın zoraki kocada oynayan özlemin yedirde olmak için neler vermezdim seninle çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook tanışmak istiyorum ama sen benimle tanışmak istemezsin bunu kesin olarak biliyorum.ben gülmeyi çok seviyorum ve senin gibi gülenide çok seviyorum hep hayatın buyonca böyle gül olurmu?

ayşe dedi ki...

arkilerimle yakışıklılığın konusunda tartıştık bugün ben kazandım süpenr yakışıklısın seninle gerçekten tanışmık istiyorum ya vallahi gülüşün beni bitirdi ya gerçekten o güzel gözlerden ışık hiç ama hiç eksik olmasın tamammı????

ayşe dedi ki...

İçim o kadar seninle doldu ki, insanlar seni gözbebeklerimde görürler diye insanlara bakmaz oldum…

ayşe dedi ki...

Beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır..yani tanışma günü gelecekse beklemeye rağzıyım ben senin için

ayşe dedi ki...

Koca bir çölde kum tanesi olmak ya da okyanusta su damlası ama en güzeli milyonlarca insan arasından seninle TANIŞMAK........

ayşe dedi ki...

Seni kalemle kağıda değil, kanımla kalbime yazdım BURAKCIĞIM

ayşe dedi ki...

Sen hayata ne verirsen oda sana senin verdiğini geri verir. Ben hayata ne verdim bilmiyorum ama o bana ummadığım kadar sevgi ve seni verdi…

blackgirl dedi ki...

yorum yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

glsm dedi ki...

gerçektan çok tatlı ve sempatik biri çoook yakışıklı yaa allahım özene bezene yaratmış herhalde

samsunun_prensesi dedi ki...

bebeğim benim seni yerim yerrr aşkımm seni çok seviyorum tanılaşım bak ben samsunun en güzel kızıyım bebek gibiyim bütün samsun hasta bana güzzel olduğum kadarda iyi kalpliyim öle derlerr tanışalım seninlee aşkımmm güzel ve tatlı prensesin seni bekliyooooo

bitanesi dedi ki...

burakcım çok yakışıklısın sana hayran hayran bakmak mümkün diil alah seni özene bezene yaratmış maşallah başarılarının devamını dilerim zoraki koca diziside süper özlemlede çok yakışıosun çokda tatlı gülüosun o gülüşün sönmesin kib aeo sevildiğini bil=)seninle tanışmayı o kdr çok isterdimki nsl bi insan olduğunuda merak ediorum doğrusu